Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Dobra, dn. 21.04.2021 r.
34 – 642 Dobra 38
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej zaprasza do składania ofert na realizację w 2021 roku działań mających na celu rozwój pomocy społecznej.
- ZAMAWIAJĄCY
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej
34 – 642 Dobra 38
tel. 018 333 00 60
e-mail: opsdobra@pro.onet.pl
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiot zamówienia: usługa polegająca na wykonywaniu czynności mających na celu podniesienie jakości działalności Ośrodka w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrej, w ramach umowy cywilnoprawnej, w wymiarze łącznie 72 godzin w 2021 roku.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zapewnienie stałego dostępu do konsultacji prawnej, w tym szkoleń wewnętrznych- poprzez organizację konsultacji i szkoleń prawnych dla pracowników Ośrodka.
- Termin realizacji zamówienia: maj 2021 r. – grudzień 2021 r.
- Kryterium wyboru: najniższa cena netto jednej godziny usług, doświadczenie zawodowe.
- Inne istotne warunki zamówienia:
- wykonawca ubiegający się o zamówienie musi posiadać wykształcenie i kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu prawnika oraz posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe w zakresie spraw związanych z Ośrodkiem Pomocy Społecznej;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykonawca nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie.
- Oferta powinna zawierać:
- CV z informacją o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe,
- cenę za wykonanie usługi w przeliczeniu na 1 godz. (cenę brutto wyrażona cyfrowo i słownie),
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Kryteria oceny ofert:
- Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone (nie spełniają warunków w pkt. 5) przez Zamawiającego.
- Oferty zostaną ocenione przez Zamawiające w oparciu o następujące kryteria:
- cena ofertowa,
- doświadczenie wykonawcy.
- Informacje dodatkowe:
- w toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów;
- zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez wykonawcę dokumentów.
- Zamawiający odrzuca ofertę:
- w przypadku nie spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
- w przypadku niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem,
- w przypadku przedstawienia przez wykonawcę informacji nieprawdziwych.
- Dokumenty należy składać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrej w zamkniętej kopercie z napisem „Zapytanie ofertowe – działania mające na celu rozwój pomocy społecznej .
Termin składania ofert upływa w dniu 29.04.2021 r. o godz. 15:15.
Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej, tel. 018 333 00 60 wew. 36.
Z upoważnienia WÓJTA GMINY Zastępca Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej
mgr Maria Węglarz
Załączniki: