Nazwa zadania:
Wsparcie finansowe zadań i programów realizacji zadań pomocy społecznej -utrzymanie Ośrodka Pomocy Społecznej, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 18 ustawy o pomocy społecznej.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej realizuje zadanie, zgodnie z umową nr 260/OPS/2023 zawartą pomiędzy Skarbem Państwa, a Gminą Dobra.
Opis zadania:
Dotacja jest przeznaczona na dofinansowanie zadania własnego beneficjenta dotacji polegającego na utrzymaniu ośrodka pomocy społecznej, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 18 ustawy o pomocy społecznej. Celem dotacji jest zapewnienie obsługi realizacji zadań, o których mowa w art. 17 ust. 1 pkt 3, 4, 14, 19, 20 oraz art. 18 ust. 1 pkt 3-8, z uwzględnieniem art. 18 ust. 2 ustawy o pomocy społecznej. Dotacja przeznaczona jest na wydatki bieżące określone w art. 124 ust. 3 ustawy o finansach publicznych i nie może być wydatkowana na wydatki majątkowe, o których mowa w art. 124 ust. 4 tej ustawy.
Termin realizacji:
Termin rozpoczęcia realizacji zadania: 1 stycznia 2023 roku.
Termin zakończenia realizacji zadania: 31 grudnia 2023 roku.
Środki finansowe:
Wartość dofinansowania: 127 745,00 zł.
Całkowita wartość zadania: 1 208 864,00 zł.
Zadanie dofinansowane ze środków Budżetu Państwa.
GODZINY OTWARCIA
Poniedziałek | 8:00 – 16:00 |
Wtorek – Piątek | 7:15 – 15:15 |
Sobota – Niedziela | Nieczynne |