Nazwa zadania:
Utrzymanie Ośrodka Pomocy Społecznej, w związku z realizacją dodatkowych działań wynikających z rozeznanych potrzeb, w tym kontynuacje projektów z roku 2022.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej realizuje zadanie, zgodnie z umową nr 260/OPS/2023 zawartą pomiędzy Skarbem Państwa, a Gminą Dobra.
Opis zadania:
Dotacja jest przeznaczona na dofinansowanie zadania własnego beneficjenta dotacji polegającego na utrzymaniu ośrodka pomocy społecznej, w związku z realizacją dodatkowych działań wynikających z rozeznanych potrzeb gminy, tj. organizacja specjalistycznego poradnictwa -psychologicznego.
Termin realizacji:
Termin rozpoczęcia realizacji zadania: 1 stycznia 2023 roku.
Termin zakończenia realizacji zadania: 31 grudnia 2023 roku.
Środki finansowe:
Wartość dofinansowania: 22 212,00 zł.
Całkowita wartość zadania: 27 764,00 zł.
Zadanie dofinansowane ze środków Budżetu Państwa.
GODZINY OTWARCIA
Poniedziałek | 8:00 – 16:00 |
Wtorek – Piątek | 7:15 – 15:15 |
Sobota – Niedziela | Nieczynne |