INFORMACJA DOTYCZĄCA OBSŁUGI INTERESANTÓW
Od środy, 22 kwietnia 2020 r., w związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii weszły w życie nowe przepisy regulujące pracę urzędów, zarówno administracji publicznej, jak i samorządowej (Dz. U z 2020 r. poz. 697).
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej informuje, iż w sprawach niezbędnych,
w sytuacji gdy konieczny jest bezpośredni kontakt klienta z pracownikiem Ośrodka, osobista wizyta w GOPS, będzie możliwa po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu w godzinach od 7:30 do 14:30. Kontakt telefoniczny: 018 333 00 60 lub +48 798 186 214 lub mailowy: ops@gminadobra.pl.
Mieszkańcy obsługiwani są w wyznaczonym na ten cel punkcie obsługi w danej jednostce.
Kontakt bezpośredni z klientem odbywa się z zastosowaniem wszelkich środków ostrożności i bezpieczeństwa polegających na:
- zachowaniu min. 2 m dystansu od innych osób,
- zakryciu nosa i ust,
- obowiązkowej dezynfekcji rąk lub założenie rękawiczek.
Przypominamy, że większość spraw można załatwić przez Internet nie wychodząc z domu za pośrednictwem portalu ePuap(serwis zewnętrzny) lub portalu Emp@tia(serwis zewnętrzny). Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Ośrodka lub pod nr tel. 018 333 00 60.
Na budynku GOPS znajduje się „skrzynka podawcza” (skrzynka pocztowa) do której klienci mogą składać dokumenty/wnioski/pisemne oświadczenia.
GODZINY OTWARCIA
Poniedziałek | 8:00 – 16:00 |
Wtorek – Piątek | 7:15 – 15:15 |
Sobota – Niedziela | Nieczynne |