Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Dobra, dn. 27.12.2021 r.
34 – 642 Dobra 38
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej poszukuje pedagoga w celu realizacji specjalistyczny usług opiekuńczych wobec osoby dorosłej/dziecka z zaburzeniami psychicznymi.
ZAMAWIAJĄCY
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej
34-642 Dobra 38
tel. 018 333 00 60
e-mail: opsdobra@pro.onet.pl
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiot zamówienia: wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych w formie zajęć pedagogicznych wobec osoby dorosłej/dziecka z zaburzeniami psychicznymi.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zawiera formularz cenowy (załącznik Nr 1)
- Termin realizacji zamówienia: styczeń 2022 r. – grudzień 2022 r.
- Kryterium wyboru: najniższa cena netto jednej godziny usług, doświadczenie zawodowe.
- Inne istotne warunki zamówienia:
Ogólny zakres wykonywanych czynności:
Zgodnie z § 2 pkt 1 i 3 Rozporządzenia z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych w formie zajęć pedagogicznych wobec dziecka z zaburzeniami psychicznymi.
Niezbędne wymagania:
Zgodnie z §3 Rozporządzenia z dnia 6 lipca 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych:
- Posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu: pedagoga.
- Posiadanie co najmniej półrocznego stażu w jednej z następujących jednostek:
- szpitalu psychiatrycznym,
- jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
- placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
- ośrodku terapeutyczno – edukacyjno – wychowawczym,
- zakładzie rehabilitacji.
- Posiadanie udokumentowanego przeszkolenia w zakresie prowadzenia treningów umiejętności społecznych przewidywanych w zakresie specjalistycznych usług, np.:
- umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań,
- kształtowania nawyków celowej aktywności,
- prowadzenia treningu zachowań społecznych.
Wymagane dokumenty:
- Oferta cenowa za wykonywanie jednej godziny specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w dzień powszedni od poniedziałku do piątku (Załącznik Nr 1).
- Życiorys (CV).
- Dokument potwierdzający wykształcenie.
- Inne wymagane dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
- Udokumentowany staż pracy w jednostkach wymienionych w pkt 1 § 3 w/w rozporządzenia.
- Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę sporządzić należy na druku zgodnie z Załącznikiem Nr 2.
- Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
- W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą – na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych – pedagog.”
- Miejsce i termin złożenia oferty:
- Ofertę złożyć można osobiście u Zamawiającego tj. Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej lub pocztą tradycyjną do dnia 30.12.2021, do godziny 15:00.
- Informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (18) 333-00-60.
Z upoważnienia WÓJTA GMINY
Zastępca Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej
mgr Maria Węglarz
Załączniki: